К основному контенту
Про перспективи українських бетонних доріг

За інформацією Національної енциклопедії будівництва, у впровадження цементно-бетонних доріг в Україні маса переваг. Економіка країни, так і прості водії від цього тільки виграють.
За словами фахівців, бетонна дорога може служити без капітального ремонту до 30 років, не вимагаючи витрат на обслуговування. У той час, як звичайна асфальтна магістраль потребує капітального ремонту кожні 12 років. Але це не стосується українських реалій, так як в нашій країні частковий або капітальний ремонт доріг потрібно проводити як мінімум щовесни.
Варто зазначити що в Україні близько 1,4% всіх доріг - цементобетонні (ЦБД), тоді як в країнах Євросоюзу цей відсоток сягає 30%. При цьому для будівництва та ремонту асфальтобетонних доріг потрібен бітум. Україна його імпортує з Росії. У той час, як матеріали для цементобетонного дорожнього покриття виробляються в Україні.
Примітно, що вартість будівництва бетонної дороги в рази менше, ніж ціна кілометра полотна з асфальтовим покриттям. Весь цивілізований світ їздить тільки по бетонним дорогах, адже цементно-бетонні дороги витримують більшу вагу ніж асфальт. До того ж в темний час доби цементобетон краще відбиває світло, тоді як асфальтобетон його поглинає. А з точки зору стійкості і зчеплення з дорогою цементобетон також більш стабільний матеріал.
Для нашої країни, де проблема якості дорожнього полотна завжди залишається болючим місцем, подібне нововведення може дійсно принести безсумнівну користь. Однак, не варто забувати і про інші фактори, наприклад, таких як корупційна складова під час будівництва або ремонту доріг.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

У яких країнах найнебезпечніші дороги? Країни, які досягли найбільших успіхів у зниженні смертності в результаті ДТП, домоглися цього завдяки поліпшенню законодавства та підвищенню безпеки доріг і транспортних засобів. У доповіді ВООЗ наголошується, що користувачі доріг у всьому світі захищені неоднаково. Ризик смерті в результаті ДТП ще значною мірою залежить від того, де живуть люди і як вони пересуваються. Дотепер спостерігається великий розрив між країнами з високим рівнем доходу і країнами з низьким і середнім рівнем доходу, де відбувається 90% випадків смертей унаслідок ДТП при тому, що на них припадає лише 54% транспортних засобів у світі. У Європі, особливо в найбагатших країнах цього регіону, відмічаються найнижчі рівні смертності на душу населення, в Африці – найвищі. Раніше повідомлялося, що Україна за якістю доріг займає 144-е місце в світі.
Всесвітній день пам'яті жертв дорожньо-транспортних пригод У 2005 році Генеральна асамблея ООН оголосила третій тиждень листопада Всесвітнім днем пам'яті жертв дорожньо-транспортних пригод.

Чистий салон, додаткова аптечка, транспондер, обережність на заправці і інші ефективні методи боротьби з інфекцією під час поїздок на авто

Коронавірус вносить серйозні зміни в повсякденне життя сотень мільйонів людей у ​​всьому світі. Багатьом доводиться працювати з дому, скасовані масові заходи, серйозно страждає авіаційне і залізничне сполучення. Одним з небагатьох доступних транспортних засобів залишається автомобіль. Сам по собі коронавірус не літає по повітрю: інфекція поширюється тільки з великими краплями слини і мокротиння при кашлі або чханні. Вірус осідає на поверхнях і може жити на них від чотирьох до семи днів, роблячи потенційно небезпечним все, що оточує людину. Автомобіль не виняток. Ми зібрали кілька простих порад, які допоможуть убезпечити водія і його пасажирів від хвороби при поїздках на машині. Мийка кузова і салону Кузов авто і його салон необхідно постійно тримати в чистоті. В першу чергу це стосується підлогових килимків, педалей, перемикачів управління світлом, покажчиків повороту, органів управління кліматичною системою і мультимедіа. Особливу увагу варто приділяти дезінфекції поверхонь ке