К основному контенту
Про перспективи українських бетонних доріг

За інформацією Національної енциклопедії будівництва, у впровадження цементно-бетонних доріг в Україні маса переваг. Економіка країни, так і прості водії від цього тільки виграють.
За словами фахівців, бетонна дорога може служити без капітального ремонту до 30 років, не вимагаючи витрат на обслуговування. У той час, як звичайна асфальтна магістраль потребує капітального ремонту кожні 12 років. Але це не стосується українських реалій, так як в нашій країні частковий або капітальний ремонт доріг потрібно проводити як мінімум щовесни.
Варто зазначити що в Україні близько 1,4% всіх доріг - цементобетонні (ЦБД), тоді як в країнах Євросоюзу цей відсоток сягає 30%. При цьому для будівництва та ремонту асфальтобетонних доріг потрібен бітум. Україна його імпортує з Росії. У той час, як матеріали для цементобетонного дорожнього покриття виробляються в Україні.
Примітно, що вартість будівництва бетонної дороги в рази менше, ніж ціна кілометра полотна з асфальтовим покриттям. Весь цивілізований світ їздить тільки по бетонним дорогах, адже цементно-бетонні дороги витримують більшу вагу ніж асфальт. До того ж в темний час доби цементобетон краще відбиває світло, тоді як асфальтобетон його поглинає. А з точки зору стійкості і зчеплення з дорогою цементобетон також більш стабільний матеріал.
Для нашої країни, де проблема якості дорожнього полотна завжди залишається болючим місцем, подібне нововведення може дійсно принести безсумнівну користь. Однак, не варто забувати і про інші фактори, наприклад, таких як корупційна складова під час будівництва або ремонту доріг.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

У яких країнах найнебезпечніші дороги? Країни, які досягли найбільших успіхів у зниженні смертності в результаті ДТП, домоглися цього завдяки поліпшенню законодавства та підвищенню безпеки доріг і транспортних засобів. У доповіді ВООЗ наголошується, що користувачі доріг у всьому світі захищені неоднаково. Ризик смерті в результаті ДТП ще значною мірою залежить від того, де живуть люди і як вони пересуваються. Дотепер спостерігається великий розрив між країнами з високим рівнем доходу і країнами з низьким і середнім рівнем доходу, де відбувається 90% випадків смертей унаслідок ДТП при тому, що на них припадає лише 54% транспортних засобів у світі. У Європі, особливо в найбагатших країнах цього регіону, відмічаються найнижчі рівні смертності на душу населення, в Африці – найвищі. Раніше повідомлялося, що Україна за якістю доріг займає 144-е місце в світі.

Вимоги безпеки життєдіяльності учнів під час карантину

Під час карантину, перебуваючи на вулиці й ставши учасником дорожньо-транспортного руху, потрібно чітко виконувати правила дорожнього руху: рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, притримуючись правого боку, обережно по слизькій дорозі, особливо під час ожеледиці. Взуття має бути зручним, підбори – низькими; за межами населених пунктів, рухаючись узбіччям чи краєм проїжджої частини, йти назустріч руху транспортних засобів; переходити проїжджу частину тільки по пішохідних переходах, зокрема підземних і наземних, а за їх відсутності – на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч; у місцях із регульованим рухом керуватися тільки сигналами регулювальника чи світлофора; виходячи на проїжджу частину з-за транспортних засобів упевнивнитись, що не наближаються інші транспорті засоби, бути особливо уважним і обережним при прослуховуванні плеєра через навушники та при використанні одягу з капюшоном; чекати на транспортний засіб тільки на посадкових майданчиках (зупинках), тротуарах, у...
Всесвітній день пам'яті жертв дорожньо-транспортних пригод У 2005 році Генеральна асамблея ООН оголосила третій тиждень листопада Всесвітнім днем пам'яті жертв дорожньо-транспортних пригод.