К основному контенту

Роздатковий матеріал ПДР

На цій сторінці представлений роздатковий матеріал, який використовую для викладання предмету "Правила та безпека дорожнього руху"

Новий закон про паркування

Новий закон Верховної Ради щодо порушень парковки прийнятий в цілому. Чого чекати водіям від нововведень, окреслених законопроектом №5364 21.12.2017? По-перше, документом передбачене необхідне введення так званих «інспекторів паркувального простору» та можливість накладення штрафу за фотографією. Якщо інспектори матимуть повне право оформлювати постанови щодо порушення правил парковки, то «штраф по фотографії» накладається за наявності двох фото фіксуючих документів. Отже, дві фотографії з неправильно припаркованим авто (або докази того, що стоянка не оплачена в належній мірі) дають право на винесення постанови за порушення.
Якщо ж автомобіль зареєстрований за кордоном, відповідальність за порушення, зокрема, буде лягати і на власників ТЗ, керівників окремих фірм, або й осіб, що ввезли авто в межі митних кордонів України.
Автофіксація порушень встановлених правил зупинки, паркування або й стоянки цим новим законом дозволена в повній мірі. Крім того, в документі зазначено, що в фактично при всіх подібних порушеннях дозволена евакуація автомобіля (вже навіть без рішення поліції, а за вимоги «інспектора паркування»). В інших випадках, окрім евакуації, порушникові залишатимуть повідомлення – «тікет» на поверхні лобового скла.
Цікаво, що новий закон, серед іншого, повертає ще й «листи щастя». І навіть якщо водій змінив місце проживання, чи просто не з’являвся тривалий час додому, лист-постанова вважатиметься такою, що дійшла до адресата з того моменту, коли повернеться в той орган, який її оформив.
Новий закон вже встиг отримати масу зауважень і критики професіональних юристів, журналістів та Головного науково-експертного управління Верховної ради й ряду громадських організацій.
Отже, на друге читання буде винесений документ з понад трьома сотнями поправок від народних депутатів. А ми, тим часом, шукатимемо підводні камені в «5364» та інформуватимемо власників автомобілів про те, чого їм варто чекати через півроку.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

У яких країнах найнебезпечніші дороги? Країни, які досягли найбільших успіхів у зниженні смертності в результаті ДТП, домоглися цього завдяки поліпшенню законодавства та підвищенню безпеки доріг і транспортних засобів. У доповіді ВООЗ наголошується, що користувачі доріг у всьому світі захищені неоднаково. Ризик смерті в результаті ДТП ще значною мірою залежить від того, де живуть люди і як вони пересуваються. Дотепер спостерігається великий розрив між країнами з високим рівнем доходу і країнами з низьким і середнім рівнем доходу, де відбувається 90% випадків смертей унаслідок ДТП при тому, що на них припадає лише 54% транспортних засобів у світі. У Європі, особливо в найбагатших країнах цього регіону, відмічаються найнижчі рівні смертності на душу населення, в Африці – найвищі. Раніше повідомлялося, що Україна за якістю доріг займає 144-е місце в світі.
Вітаю! Ви завітали на мій персональний блог. Користуючись моїм блогом, ви зможете знайти для себе щось корисне. Присутня інформація і для викладачів, і для учнів.
Про перспективи українських бетонних доріг За інформацією Національної енциклопедії будівництва, у впровадження цементно-бетонних доріг в Україні маса переваг. Економіка країни, так і прості водії від цього тільки виграють. За словами фахівців, бетонна дорога може служити без капітального ремонту до 30 років, не вимагаючи витрат на обслуговування. У той час, як звичайна асфальтна магістраль потребує капітального ремонту кожні 12 років. Але це не стосується українських реалій, так як в нашій країні частковий або капітальний ремонт доріг потрібно проводити як мінімум щовесни. Варто зазначити що в Україні близько 1,4% всіх доріг - цементобетонні (ЦБД), тоді як в країнах Євросоюзу цей відсоток сягає 30%. При цьому для будівництва та ремонту асфальтобетонних доріг потрібен бітум. Україна його імпортує з Росії. У той час, як матеріали для цементобетонного дорожнього покриття виробляються в Україні. Примітно, що вартість будівництва бетонної дороги в рази менше, ніж ціна кіломет