К основному контенту

Дистанційне навчання

Група 44-Т
Лабораторна робота №5 (17.03.2020 - 1 год.; 18.03.2020 - 2 год.)
Лабораторна робота №4 (16.03.2020 - 2 год; 17.03.2020 - 1 год.)
Основи безпеки руху - вивчити матеріал (19.03.2020 - 2 години)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (20.03.2020 - 2 години)
Лабораторна робота №6 (23.03.2020 - 2 год.; 24.03.2020 - 1 год.)
Лабораторна робота №7 (24.03.2020 - 1 год.; 25.03.2020 - 2 год.)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (26.03.2020 - 2 год.)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (27.03.2020 - 2 год.)
Основи безпеки руху- опрацювати матеріал (27.03.2020 - 2 год.)
Лабораторна робота №8 (30.03.2020 - 2 год.; 31.03.2020 - 1 год.)
Лабораторна робота №9 (31.03.2020 - 1 год.; 01.04.2020 - 2 год.)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (02.04.2020 - 2 год.)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (03.04.2020 - 2 год.)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (07.04.2020 - 2 год.)
Лабораторна робота №10 (16.04.2020 - 1 год.)
Тематичне оцінювання (17.04.2020 - 1 год.)

Група 54-Т
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (20.03.2020 - 2 години)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (27.03.2020 - 2 години)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (01.04.2020 - 2 години)
Основи безпеки руху - тематичне оцінювання (08.04.2020 - 1 година)
ПДР Лабораторна робота №2 (08.04.2020 - 2 год.; 10.04.2020 - 1 год.)
ПДР - тематичне оцінювання (10.04.2020 - 1 год.)

Група 63-К
ПДР - вивчити матеріал (15.04.2020 - 1 година)
ПДР - тематичне оцінювання (15.04.2020 - 1 година)

Група 64-Т
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (09.04.2020 - 2 години)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (16.04.2020 - 2 години)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (22.04.2020 - 1 година)
Основи безпеки руху - опрацювати матеріал (23.04.2020 - 1 година)
Основи безпеки руху - тематичне оцінювання (23.04.2020 - 1 година)

Група 69-Т
ВОП - вивчити матеріал (06.04.2020 - 2 години)
ВОП - вивчити матеріал (06.04.2020 - 2 години)
ВОП - вивчити матеріал (07.04.2020 - 2 години)
ВОП - вивчити матеріал (09.04.2020 - 2 години)
ВОП - вивчити матеріал (10.04.2020 - 2 години)
ВОП - вивчити матеріал (13.04.2020 - 2 години)
ВОП - вивчити матеріал (13.04.2020 - 1 година)
ВОП - вивчити матеріал (13.04.2020 - 1 година)
ВОП - вивчити матеріал (14.04.2020 - 1 година)
ВОП - вивчити матеріал (14.04.2020 - 1 година)
ВОП - вивчити матеріал (14.04.2020 - 1 година)
ВОП - вивчити матеріал (14.04.2020 - 1 година)
ВОП - вивчити матеріал (15.04.2020 - 1 година)
ВОП - вивчити матеріал (15.04.2020 - 1 година)
ВОП - опрацювати матеріал (16.04.2020 - 2 години)
ВОП - опрацювати матеріал (17.04.2020 - 2 години)
Тематичне оцінювання - оберіть 3 питання та дайте на них відповідь (21.04.2020 - 1 година)


Група 70-С
Ремонтно-кузовні роботи- опрацювати матеріал (19.03.2020 - 2 години)
Ремонтно-кузовні роботи - опрацювати матеріал (20.03.2020 - 4 години)
Ремонтно-кузовні роботи - опрацювати матеріал (26.03.2020 - 1 година)
Ремонтно-кузовні роботи - опрацювати матеріал (26.03.2020 - 1 година)
Ремонтно-кузовні роботи - опрацювати матеріал (27.03.2020 - 2 години)
Ремонтно-кузовні роботи - опрацювати матеріал (31.03.2020 - 2 години)
Ремонтно-кузовні роботи - опрацювати матеріал (02.04.2020 - 2 години)
Ремонтно-кузовні роботи - опрацювати матеріал (03.04.2020 - 2 години)
Ремонтно-кузовні роботи - опрацювати матеріал (14.04.2020 - 2 години)
Ремонтно-кузовні роботи - опрацювати матеріал (17.04.2020 - 1 година)
Тематичне оцінювання (17.04.2020 - 1 година)



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

У яких країнах найнебезпечніші дороги? Країни, які досягли найбільших успіхів у зниженні смертності в результаті ДТП, домоглися цього завдяки поліпшенню законодавства та підвищенню безпеки доріг і транспортних засобів. У доповіді ВООЗ наголошується, що користувачі доріг у всьому світі захищені неоднаково. Ризик смерті в результаті ДТП ще значною мірою залежить від того, де живуть люди і як вони пересуваються. Дотепер спостерігається великий розрив між країнами з високим рівнем доходу і країнами з низьким і середнім рівнем доходу, де відбувається 90% випадків смертей унаслідок ДТП при тому, що на них припадає лише 54% транспортних засобів у світі. У Європі, особливо в найбагатших країнах цього регіону, відмічаються найнижчі рівні смертності на душу населення, в Африці – найвищі. Раніше повідомлялося, що Україна за якістю доріг займає 144-е місце в світі.
Вітаю! Ви завітали на мій персональний блог. Користуючись моїм блогом, ви зможете знайти для себе щось корисне. Присутня інформація і для викладачів, і для учнів.
Про перспективи українських бетонних доріг За інформацією Національної енциклопедії будівництва, у впровадження цементно-бетонних доріг в Україні маса переваг. Економіка країни, так і прості водії від цього тільки виграють. За словами фахівців, бетонна дорога може служити без капітального ремонту до 30 років, не вимагаючи витрат на обслуговування. У той час, як звичайна асфальтна магістраль потребує капітального ремонту кожні 12 років. Але це не стосується українських реалій, так як в нашій країні частковий або капітальний ремонт доріг потрібно проводити як мінімум щовесни. Варто зазначити що в Україні близько 1,4% всіх доріг - цементобетонні (ЦБД), тоді як в країнах Євросоюзу цей відсоток сягає 30%. При цьому для будівництва та ремонту асфальтобетонних доріг потрібен бітум. Україна його імпортує з Росії. У той час, як матеріали для цементобетонного дорожнього покриття виробляються в Україні. Примітно, що вартість будівництва бетонної дороги в рази менше, ніж ціна кіломет