К основному контенту

Нові штрафи для водіїв: як будуть карати порушників ПДР

В Україні неприємний сюрприз приготували для українських водіїв. У 2020 році штрафи за деякі порушення піднімуться в кілька разів. Підвищення штрафів ініціювали в МВС, бо тотальне недотримання правил дорожнього руху є головною причиною величезної кількості аварій і смертей на дорогах України.
Раніше штрафи за серйозні порушення правил дорожнього руху коливалися в межах 250 -500 гривень і такі невеликі суми не надавали серйозного впливу на водіїв. У 2020 році МВС планує збільшити штрафи за такі порушення:
  • Перевищення максимально дозволеної швидкості більш ніж на 50 км/год – 3400 гривень (було 510 гривень)
  • Залишення місце ДТП – 3400 гривень (було 255 гривень) + передбачити можливість позбавлення прав на керування транспортними засобами на строк 6 місяців
  • Керування автомобілем особою, яка не має на це права – 10 200 гривень (було 510 гривень)
  • За автомобіль з порушенням митних правил – від 85 до 170 тисяч гривень. За використання авто на євробляхах в комерційних цілях – штраф 34 тисячі гривень.
  • За перевезення дітей без автокрісел – перший штраф 510 гривень, за повторне порушення протягом одного року – 850 гривень.
Додатково хочуть знизити поріг перевищення швидкості, з якого настане адміністративна відповідальність – до 10 км (Зараз це 20 км).
Водіння автомобіля в нетверезому вигляді – 10 200 гривень та позбавлення прав на рік. Повторний штраф протягом 5 років – 40 200 гривень та позбавлення прав на 10 років.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

У яких країнах найнебезпечніші дороги? Країни, які досягли найбільших успіхів у зниженні смертності в результаті ДТП, домоглися цього завдяки поліпшенню законодавства та підвищенню безпеки доріг і транспортних засобів. У доповіді ВООЗ наголошується, що користувачі доріг у всьому світі захищені неоднаково. Ризик смерті в результаті ДТП ще значною мірою залежить від того, де живуть люди і як вони пересуваються. Дотепер спостерігається великий розрив між країнами з високим рівнем доходу і країнами з низьким і середнім рівнем доходу, де відбувається 90% випадків смертей унаслідок ДТП при тому, що на них припадає лише 54% транспортних засобів у світі. У Європі, особливо в найбагатших країнах цього регіону, відмічаються найнижчі рівні смертності на душу населення, в Африці – найвищі. Раніше повідомлялося, що Україна за якістю доріг займає 144-е місце в світі.
Вітаю! Ви завітали на мій персональний блог. Користуючись моїм блогом, ви зможете знайти для себе щось корисне. Присутня інформація і для викладачів, і для учнів.
Про перспективи українських бетонних доріг За інформацією Національної енциклопедії будівництва, у впровадження цементно-бетонних доріг в Україні маса переваг. Економіка країни, так і прості водії від цього тільки виграють. За словами фахівців, бетонна дорога може служити без капітального ремонту до 30 років, не вимагаючи витрат на обслуговування. У той час, як звичайна асфальтна магістраль потребує капітального ремонту кожні 12 років. Але це не стосується українських реалій, так як в нашій країні частковий або капітальний ремонт доріг потрібно проводити як мінімум щовесни. Варто зазначити що в Україні близько 1,4% всіх доріг - цементобетонні (ЦБД), тоді як в країнах Євросоюзу цей відсоток сягає 30%. При цьому для будівництва та ремонту асфальтобетонних доріг потрібен бітум. Україна його імпортує з Росії. У той час, як матеріали для цементобетонного дорожнього покриття виробляються в Україні. Примітно, що вартість будівництва бетонної дороги в рази менше, ніж ціна кіломет